War Child maakte voor 4 en 5 mei een relevante en actuele campagne waarin ‘oorlogskinderen van toen’ vertellen over de gevolgen van hun onverwerkte pijn. In de commercial doet Jan voor het eerst zijn verhaal. Hij weet als geen ander welke psychische gevolgen de verschrikkingen van een oorlog op je leven kunnen hebben.
De boodschap is uiteraard: elke dag groeien er nog kinderen op in oorlogssituaties. 'Dankzij de psychosociale hulp van War Child kunnen zij hun ervaringen wél een plek geven en werken aan hun toekomst. Door War Child te steunen kunt u ervoor zorgen dat zijn verhaal niet het verhaal van een ‘oorlogskind van nu’ wordt.'
Zorg dat dit verhaal niet zijn verhaal wordt - oorlogskinderen '40-'45 en nu in War Child campagne
War Child – 4-5 mei campagne
Credits
Bureau: Doom & Dickson
Creatie (concept): Dennis Baars, Erik Falke
Creatieve directie: Marcel Frensch, Rogier Mahieu
Creatie (uitwerking): Joost van Middelaar, Sander van de Vlasakker
RTV Producer: Hanneke Kampschreur, Sarah Giliam
Account: Frieda Ulsamer de Waard, Mariska van Huis, Sarah van der Steege
Strategie: Joey Duis
Verantwoordelijk bij klant:Matthijs Reus, Mark Brounen
Productiemaatschappij: hazazaH
Regisseur: Bram Schouw
Productie: Judith Engels, Shaheen Butt
D.O.P.: Jasper Wolf
Offline Kapsalon: Annelien van Wijnbergen
Online & Grading: Crabsalad ; Laurens Orij, Kasper Ophof
Geluidsstudio: Soundcircus: Feike de Wit
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!