"Bij de Consumentenbond hadden de maatschappelijke vraagstukken op het gebied van zorg en voeding, zoals de invoering van het nieuwe zorgstelsel en de bestrijding van overgewicht, mijn speciale interesse', aldus De Jonge. "De kennis en ervaring die ik daarbij heb opgedaan, komen ook in mijn nieuwe baan goed van pas.'"
Mars maakte vorige maand bekend te stoppen met snoepreclame gericht op kinderen tot twaalf jaar. De Consumentenbond is voor een wettelijk verbod op reclame voor ongezonde producten die gericht is op kinderen.
David Kamenetzky, Senior Vice President voor Corporate and Regulatory Affairs voor Europa en CIS: "Klaske en de onlangs aangestelde Director of Corporate Health and Nutrition Affairs, Matthias Berninger, tonen onze inspanning om een open dialoog op te zetten en communiceren onze activiteiten om
producten te produceren en verkopen op een manier die bijdraagt aan een gebalanceerde en gezonde levensstijl." Mars, Snickers, Twix, M&M's, dat wordt een flinke (en zoete) kluif voor Klaske... Gelukkig doet Mars ook nog Whiskas en Uncle Ben's.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!