Toyota start e-mailcampagne

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

verstuurt deze maand e-mails aan Aygo-geïnteresseerden om de milieusubsidieregeling voor de onder de aandacht te brengen.

De autofabrikant heeft vorig jaar bij de introductie van de Aygo op verschillende evenementen, waaronder koninginnedag in Amsterdam (kick off), het zomercarnaval in Rotterdam en de Red Bull Airrace in Rotterdam, middels 'fotomarketing' een emailadressenbestand opgebouwd van 25.000 adressen van jonge rijders (tussen de 20 en 30 jaar), die nu dus opnieuw worden benaderd.

In de mailing een aanbod van duizend euro subsidie op de Aygo, en dat is ook het bedrag dat de consument per 1 juli aan subsidie van de overheid ontvangt als hij een milieuvriendelijke auto aanschaft.

Toyota heeft hiervoor asp-softwarebedrijf in de hand genomen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie