Yacco Vijn, Creatief Directeur bij TBWA\Neboko: ‘Het doel is evident: om het beste talent naar ons toe te trekken. Dat doen we door de deuren open te zetten, en veel werk te bekijken.’ Hoewel TBWA op zoek is naar jong en onervaren talent verwacht Vijn dat er goed gevulde mappen (of iPad-presentaties) te zien zullen zijn.
Simon Neefjes, ceo TBWA\Neboko: “Het is voor jonge mensen zonder ervaring moeilijk een baan te vinden. En wij hebben ook in de toekomst goede mensen nodig, vandaar dit initiatief.’
Deelnemers krijgen binnen een week te horen of ze aangenomen zijn en draaien een half jaar mee op alle klantenbriefings. De TBWA Talent Pitch (inschrijven kan alleen of als team) wordt bekend gemaakt via onder andere de social media-kanalen, bij opleidingen, het eigen creatieve netwerk en uitingen rondom het 40-jarig jubileum van Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!