Premium

SuperRebel tekent voor nieuwe visual identity Union

Union, bekend van de stadsfietsen, heeft een nieuwe brand strategie, een nieuw logo en een nieuwe website.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met een team van een product ontwerper, marketeer en twee bureau’s - Studio iBiZZ en SuperRebel - is in een intensieve 3-weekse sessie de nieuwe merkpositionering bepaald.

Op basis van de nieuwe positionereing heeft SuperRebel een nieuw logo en de visuele merkidentiteit ontworpen. Studio iBizz verzorgde doorvertaling van het concept in marketingmaterialen en online uitingen. De merkpositionering die is gekozen moest refereren naar de ‘no-nonsense en stevige fietsen’ die Union vroeger maakte. De nieuwe slogan: ‘gemaakt voor de straat’  is daar een afgeleide van.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie