Met de uitzending van radiocommercials op de landelijke zender Sky Radio, aangevuld met regionale zenders van E-power, wil Spar haar merk opnieuw laden en op de kaart zetten. Het gaat vooralsnog om een pilot die loopt t/m september van dit jaar.
'We zullen geen platte ‘van-voor’ aanbiedingen laten horen', licht Alfred Dekker, Manager Communicatie van Spar, toe. 'Het gaat erom dat mensen weten dat Spar niet meer de stoffige buurtsuper van vroeger is, maar een eigentijdse buurtwinkel die je van alle gemakken voorziet. Veel mensen weten niet dat je voor alles gewoon bij Spar terecht kunt. Omdat de folderaanbiedingen van Spar in gaan op donderdag, is er voor uitzending gekozen op de woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.' De eerste spots zijn vanaf 31 juli te horen.
In de hoofdspots komt een jong stel naar voren dat in allerlei zeer herkenbare situaties verzeild raakt; zoals bijvoorbeeld de situatie dat opeens de moeder van iemand haar vriend op visite komt en er niks in huis is.
Concept en media-inkoop: Scheepens Reclame Adviseurs, Tilburg
Productie: Van de Laar en van Efferen, Vught
Verantwoordelijk Spar: Alfred Dekker, Susanne Kroon
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!