Scoren in Komkommertijd

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor wie wat pers wil scoren: doe het nu! In komkommertijd. Deze periode - die zijn naam dankt aan het terugkerende nonnieuws over de lage prijs van de komkommers, zie - levert met gemak een paar kolommen op. Of het nu vreemde berichtjes betreft, de jaarlijks terugkerende of onderzoeksnieuws.

Want ook de universiteiten hebben <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />de zomerstilte ontdekt. Zo haalde een onderzoekje van de Katholieke Universiteit Leuven naar het effect van enge plaatjes op sigarettenpakjes massaal de pers. Van ;s_op_sigaretten_hebben_geen_effect.html" title="Gruwelfoto&;s_op_sigaretten_hebben_geen_effect.html">Nu.nl, tot en de . Een soortgelijk van 'Groningen', een jaar eerder gehouden, had dezelfde uitkomst, maar aanzienlijk minder media-aandacht . Het persbericht verscheen in februari, vandaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie