Ronald van der Aart (RepMen, ex-UPC) en Michiel van Schooten (Start Making Sense!, ex-RAPP) zijn de eerste week van januari samen een nieuw communicatiebureau begonnen. Roger’s Communication is een cross-over boutique agency op het snijvlak van advertising, sponsoring en PR. Met hun nieuwe bureau willen beiden inventieve communicatieoplossingen bieden, zowel offline als digital, social en inbound.
Ronald van der Aart en Michiel van Schooten kennen elkaar twintig jaar. Van der Aart: ' De afgelopen twee jaar pakten we steeds vaker samen nieuwe klanten en projecten aan. Opnieuw werd ons duidelijk dat we elkaar strategisch, creatief en zakelijk uitstekend aanvullen.' Hij noemt de fusie 'een logische, maar zeer bewuste stap'.
Het werkveld van Roger’s Communication is breed, aldus Van Schooten. 'Strategie, creatie èn executie. Tussen corporate communicatie en marketingcommunicatie, juist omdat die scheidslijn steeds verder vervaagt.'
Roger’s Communication is gevestigd in Amsterdam en gaat van start met o.a. optiekketen Hans Anders, sportmerk Under Armour, Nederlandse Staatsloterij en R&G Global Consultants als launching customers.
Ronald van der Aart (1967) was sinds 2009 managing consultant van RepMen, gespecialiseerd in online reputatiemanagement. Hij geeft regelematig zijn professionele mening over communicatiekwesties op communicatieonline.nl .
Michiel van Schooten (1971) was de laatste 6 jaar founder en eigenaar van communicatieadviesbureau Start Making Sense!. Daarvoor werkte hij enkele jaren als strategy director voor RAPP. Hij begon zijn carrière als producer bij het NPS tv-programma NOVA.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!