Jägermeister lanceert een kunststof fles die makkelijker mee te nemen is dan de originele glazen fles. Hij is dan ook bedoeld als ‘on-the-go-verpakking’ voor festivals, barbecues en andere (buiten)activiteiten. Volgens Kas Knikkink, brand manager Jägermeister, hoeven we dan ook niet gek op te kijken als er straks Jägermeister tijdens barbecues, in het park of op de festivalcamping gedronken wordt.
In Duitsland werd de fles overigens al in 2016 gelanceerd. Het ontwerp (bureau: Cheil Germany) sleepte diverse awards in de wacht, waaronder een zilveren design-leeuw in Cannes.
Campagne
Ter introductie van de COOLPACK komt Jägermeister met de campagne ‘Made for Summer’ (bureau NEEW). Daarin zien we uitgesproken mensen hun ultieme zomer beleven met de COOLPACK in hun hand. De campagne zal te zien zijn in Out-of-Home, social media, PR, online en op events en festivals.
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Kas Knikkink
Design fles: Cheil Germany
Bureau: NEEW
Social Media bureau: Dorst & Lesser
PR bureau: BAAS Amsterdam
Productie: Big Shots
Mediabureau: Mediaxplain*
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!