The Gardeners, The Boardroom en Made for Digital werkten samen aan een grote actie voor Stichting Het Vergeten Kind. Met deze landelijke campagne wil de stichting minstens 35.000 mensen aansporen om een petitie te tekenen voor kinderen in de vrouwen- en maatschappelijke opvang.
De campagne duurt drie weken en is te zien op tv, radio, online en outdoor. Zo zie je het Hartenhuis terug op bekende plaatsen als de Ziggo Dome, Naturalis en Theater Carré. Maandag was de kick-off bij RTL Late night.
Poppenhuis
In de tv-commercials staat een poppenhuis centraal, waar drie verschillende verhalen worden verteld (huiselijk geweld, alcoholverslaving en uithuiszetting). De verhalen worden realistisch verteld binnen de symboliek van het poppenhuis. In de reclames verandert dit poppenhuis van een onveilig huis naar een veilig Hartenhuis.
Post-its
Het Hartenhuis was vorig jaar ook het boegbeeld van de campagne. Toen werd het Nederlandse straatbeeld wekenlang gekleurd door vrolijke geel-roze Hartenhuisjes. De post-it campagne van Stichting Het Vergeten Kind moest alle Nederlanders eraan helpen herinneren de ‘vergeten kinderen’ juist niet te vergeten.
CREDITS
Bureau: The Gardeners
Creatie: Nikki de la Rambelje, Jarr Geerligs, Kim Triesscheijn
Account: Nadine Marcar
PR: Laurien Vest, Maira Evers, Bernadette Eckebus, Manon van den Brand
Productie: The Gardeners, The Boardroom & Made for Digital
Regisseur: Philip Fountain (The Boardroom/Made for digital)
Producer: Jacques Vereecken (The Boardroom/Made for digital)
DOP: Odin Pepper
Production design: Kim Verduijn
Geluid: Auke Riemersma (Massive Music)
Online media campagne: Jalt, Growing Minds
Klant: Stichting Het Vergeten Kind
Verantwoordelijk bij klant: Joep Verboeket, Vera van der Pas, Tijs Roozen, Denise Boermeester, Joost Veldman en Ellen Bruenk
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!