Premium

Nóg een shortlistvermelding voor Sweetie

Ook in de categorie Branded Content & Entertainment heeft Sweetie van Lemz/Terre des Hommes de shortlist gehaald.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er volgt mogelijk meer eremetaal voor de succescampagne Sweetie van Lemz voor Terre des Hommes. Na twaalf keer goud, werd gisteren bekend gemaakt dat de campagne in de categorie Film een vermelding op de shortlist heeft. Vandaag zei de jury van de categorie Branded Content & Entertainment, Sweetie ook te nomineren voor een leeuw. De vermelding is in de subcategorie Non-Fiction: Online. (Lees het interview met Mark Woerde van Lemz over het daverende succes van Sweetie.)

Daarnaast kregen Wieden + Kennedy Amsterdam en Sid Lee een vermelding op de shortlist in Branded Content & Entertainment (zie lijstje hieronder). Nederland zond 20 keer in, in deze categorie.

Film Craft: niks
In de categorie Film Craft werd geen enkele van de 22 Nederlandse inzendingen gehonoreerd met een vermelding op de shortlist.

Nederlandse shortlistvermeldingen Branded Content & Entertainment

The Odyssey, Heineken, Wieden + Kennedy Amsterdam
Absolut Nextframe, Absolut Vodka, Sid Lee Amsterdam
Sweetie, Terre des Hommes Nederland, Lemz Amsterdam

Titanium & Integrated: 
Do not frighten Mister Putin, Amnesty International, BVH Identity Driven Advertising Rotterdam


 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie