Netflix had zaterdagavond last van een omvangrijke storing. Veel mensen konden geen series en films afspelen.
Hoewel niet iedere Netflix-gebruiker getroffen werd, was de storing wel wereldwijd en duurde die enkele uren.
En dat op zaterdagavond.
Netflix liet via zijn Facebook-pagina en Twitter-account zijn Nederlandse en Vlaamse achterban weten van de storing. Niet door wat je zou verwachten – een zakelijke aankondiging met excuses erbij. Netflix deed het even anders voor zijn ‘bingers’:
Lieve bingers, we hebben problemen met ons netwerk waardoor er momenteel niet gestreamd kan worden. We werken hard aan een oplossing. pic.twitter.com/bagcx0lKlV
— Netflix NL & BE (@NetflixNL) 1 oktober 2016
Ook Netflix-kijkers die het niet meer zagen zitten mochten op morele steun met een glimlach rekenen.
@dehoogh Hi Peter! We helpen je er doorheen, er wordt aan gewerkt. pic.twitter.com/wMlOrpCOKJ
— Netflix NL & BE (@NetflixNL) October 1, 2016
@Iostcontrol pic.twitter.com/FeagL7jisk
— Netflix NL & BE (@NetflixNL) October 1, 2016
Het werkte gezien de vele milde reacties op de storing. Netflix mocht zelfs op een bedankje rekenen. Het reageerde er in lijn met de rest van de avond op.
@hnky pic.twitter.com/AKa20NpcH5
— Netflix NL & BE (@NetflixNL) October 1, 2016
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!