Een consortium van Nederlandse bedrijven in de digitale media- en entertainment industrie, waaronder Corrino, 24i, Sticky Studios en Beeld & Geluid, gaat zich inspannen om de Amerikaanse markt te betreden. Het 2-jarige programma met als titel ‘Smart Dutch Media Creations’ is een initiatief van iMMovator en wordt in het kader van Partners in Business (PIB) gesteund door de RVO.
Het belangrijkste focusgebied is de Amerikaanse westkust. Doel van de missie is Nederland neer te zetten als digitaal kennisland, business te promoten en extra omzet uit de VS te genereren. Op het programma staan onder andere handelsmissies, matchmaking activiteiten, kennisevenementen en gezamenlijke aanwezigheid op beurzen.
Het consortium van bedrijven dat gaat deelnemen aan het programma wordt op dit moment gevormd. Ook worden er verdere afspraken gemaakt over de te ondernemen activiteiten. Bedrijven die willen meedoen kunnen zich nog aanmelden. Het samenwerkingsverband zal tijdens de IBC in september formeel ondertekend worden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen programmamanager George Freriks, of bezoek de iMMovator website.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!