MonitoringMonday: #Suitsupply, Twittergifjes & Facebookemoties

Wat gebeurde er vorige week op sociale media?

op sociale media. Suitsupply en Knab werden veel besproken, maar is dat positief of niet? En Twitter en Facebook werken aan nieuwe features, waar we natuurlijk van alles van vonden.

SuitSupply

Ophef! Niet voor het eerst vonden social media gebruikers de campagne van Suitsupply . Wat doen we dan? De campagnefoto’s twitteren en instagrammen. Honderden foto’s werden gedeeld de afgelopen week. Lijkt me prima nieuws voor Suitsupply, want dat maakt het bereik alleen maar groter.

Twittergifjes & Facebookemoties

Twitter lanceerde gif’jes en Facebook lanceerde de langverwachte reactions (de dislike-knop). We waren eigenlijk hartstikke positief over beide features. Activiteit en sentiment van Facebooks reactions:

Activiteit en sentiment van Twitters gif’jes:

Knab

Een lolletje van Knab deze week op Twitter. . Vraag is: gaan we niet te ver met onze webcaregrappen? Zitten de volgers van een bank op dit grappenmakerij te wachten?


Tot slot nog twee interessante onderzoeken. ITDS, adviesbureau voor verzekeraars, . Daarnaast verscheen er over positieve content, dat een groter bereik heeft dan negatieve content. Kortom, stay positive!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie