Het telefonisch onderzoek en klantcontact van Marketresponse werd al sinds 1 januari 2014 voor derden ingezet. Om dit beter te stroomlijnen gaat de afdeling zelfstandig verder.
De dienstverlening is ook uitgebreid. Bedrijven die geen middelen hebben voor een contactcenter, maar het klantcontact wel in eigen hand willen houden, kunnen bij ContactPulse terecht voor ‘rent-a-callseat’. Dit houdt in dat de locatie, hard- en software van ContactPulse beschikbaar zijn voor medewerker(s) van de organisatie.
ContactPulse blijft wel een onderdeel van de MarketResponse International Group.
Jorgen Botermans, algemeen directeur MarketResponse International Group: ‘Veel organisaties hebben behoefte aan diensten als telefonisch marktonderzoek, service calls, werving voor klantpanels of verrijking van klantdata, maar hebben hier zelf de mensen of middelen niet voor. ContactPulse neemt dit op een professionele manier uit handen en waarborgt persoonlijk contact. Op deze manier profiteren organisaties van de lusten, zonder vaste lasten.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!