De meest positieve reactie is nog: "De commercial is wat zweverig, maar je moet ze een kans geven. Zo'n campagne moet groeien.' En 'Eyk' vraagt zich af: "Waarom zijn mensen altijd zo negatief bij een verandering?"
De reactie van Peter Menz (voor echtheid van namen staan we niet in) is meer typerend voor het algehele onthaal. 'Deze campagne/strategie van KPN is lachwekkend. De commercial helemaal. Zoek in een commercial archief op het trefwoord 'connecting people' en meteen 14 filmpjes met exact hetzelfde idee. Misschien is de strategie: Terug naar de jaren 50. Je weet het maar nooit met KPN. De laatste jaren was het lekker aanmodderen en daar gaan ze nu mee door blijkbaar. Ik had gehoopt dat ze een keer een ander reclame buro zouden nemen maar schijnbaar zijn ze gelukkig met de puinhopen die ze nu verkocht krijgen. Jammer allemaal.'
En hij kreeg zondag j.l. -de discussie loopt al weken- bijval van Maarten van Dul. Die even de indruk wekt dat ie ooit is gepasseerd voor de functie van Patrick Kuijsters, maar dit terzijde. Hij schrijft: "Ik denk dat Patrick Kuijsters van KPN nu eindelijk door de mand zal vallen als een van de meest slechte marketeers ooit. De herpositionering van KPN is slap, ouderwets en arrogant wat niet meer kan in deze tijd. Ik vraag me af hoe Kuijsters zich gaat verantwoorden als over een jaar blijkt dat KPN weer een re-styling nodig heeft."
Ben ik te mild of zie ik het nog goed (hope so)?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!