Premium

‘Kant en klaar-maaltijdrange plust 50 procent na redesign’

Design Accountability to the max: Nissa, Brits retailer van high end gemaksvoedsel, zoals kant en klaar-maaltijden en versproducten, zegt in drie maanden meer dan 50% te hebben geplust na een redesign van zijn private label-producten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De premium ‘heritage range’ werd in juni opnieuw gelanceerd na een make over door het eveneens Britse Equator Design.

Creative director Vanessa Christian van Equator zegt op basis van onderzoek te mogen concluderen dat consumenten het huismerk sinds juni herkennen als ‘goed’ en ‘middenin de maatschappij’. Voor Nissa omvatte de operatie onder meer het aanpassen van de volledige range met meer dan 400 productlijnen, samen goed voor een omzet van 500 miljoen pond. De Heritage-producten van Nissa mikken op een publiek &;bovenin de markt&; met typisch Britse producten als pies en pastries. Volgens Christian percipiëren consumenten Nisa als ‘vriendelijk, toegankelijk en innemend’.



Bron: DesignWeek

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie