De juryvoorzitters per categorie zijn:
Beste Media-/middelenstrategie - René Repko (zelfstandig)
Beste Single Mediastrategie - Paul van der Heijden (Achmea)
Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
Beste Mediastunt - Manon Daggers (PepsiCo)
Beste Media-innovatie - Karlijn Vlasblom (Procter & Gamble)
Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
Media-adverteerder van het Jaar - Mary Hoogerbrugge (De Postioneerders)
Hans du Chatinier-prijs voor proffesionals en voor studenten - Vincent van den Berg (DDB)
Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop op donderdag 28 maart bij OMD. De genomineerden en winnaars voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door een online enquête, uitgevoerd door Intomart GfK.
De nominaties worden bekend gemakt op 16 april. De uitreiking van de Annual Masters of Media Awards vindt op 30 mei plaats in het DeLaMar Theater in Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!