Italiaans S.Pelegrino en Ducati in één ontwerp

Ieder jaar lanceert S.Pellegrino een wereldwijd gelimiteerde editie met het thema ‘Live in Italian’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de nieuwe gelimiteerde editie van dit jaar werkte S.Pellegrino samen met Ducati, waarvoor de internationale verpakking en ontwerpbureau Cartils de pitch won.

S.Pellegrino bekend Italiaanse producent van sprankelend mineraalwater in de horeca. Ducati het roemruchte Italiaanse bedrijf dat motoren ontwerpt en produceert. Cartils: ‘Hoewel de merken tot twee totaal verschillende productcategorieën behoren, hebben ze één ding gemeen, te weten Italiaanse passie. Het resultaat van de nieuwe wereldwijde gelimiteerde editie van S.Pellegrino en Ducati is een iconisch en uitgesproken ontwerp.’

In de creatie heeft Cartils beide merkwerelden verwerkt door een Italiaans ontwerp te creëren waarbij het ene merk het andere verwerkt: ‘De meervoudige Ducati logo’s op de achtergrond van het etiket geven het merk een dynamisch gevoel van snelheid. Het blauwe bankbiljet, samen met het logo van S.Pellegrino, geven het merk een authentiek gevoel. Dit is ook terug te vinden op de verpakking van de six-pack flessen, maar dan in metallic blauw gedrukt, wat S.Pellegrino een superieur kwaliteitsgevoel geeft.’

De gelimiteerde editie is sinds Mei 2014 beschikbaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie