Ilja Gort brengt zijn wijn origineel op je Facebook tijdlijn

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

De van Ilja Gort, schrijver en wijnboer van het merk Slurp, is meer dan alleen een verkooppagina. Hij weet op een grappige manier zijn wijn onder de aandacht te brengen. Wij krijgen er in ieder geval dorst van.  

 

1. Met zo&;n glas kun je ook veel water bij de wijn doen.

 

2. Herkenbare posts zorgen voor waardering.

 

3. Ilja heeft een passie voor vruchten en fruit.

 

4. En zorgt er natuurlijk voor dat mensen zijn wijn kopen met de juiste doeleinden.

 

5. Soms slaat de post niet eens op zijn wijn.

 

6. Maar dat maakt de Facebookpagina alleen maar leuker.

 

7. Juist omdat hij zo heerlijk nuchter is gebleven.


In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie