De nieuwe campagne werd donderdag gelanceerd met een pop-up catwalkshow in Amsterdam. De vele combinatiemogelijkheden van de nieuwe collectie staan in de campagne centraal. Deze worden gepresenteerd in een video van ruim zeventig seconden, ontwikkeld en in eigen huis geproduceerd door reclamebureau Doom&Dickson. Tijdens de opnamen werd er veel geïmproviseerd en dat leverde steeds weer nieuwe combinaties op.
De clip zal online en in de winkels verspreid worden. Verder bestaat de campagne uit een brochure, tv-commercial, online activatie en outdoor aanwezigheid. Vanaf volgende week zijn de uitingen overal zichtbaar.
Bekijk hieronder de video:
Credits
Bureau: Doom&Dickson
Client Service Director: Frieda Ulsamer de Waard
Account manager: Karin van Dalen
Project manager: Sanne van Ettinger
Art director: Dennis Baars
Copywriter: Erik Falke
Productie maatschappij: Doom&Dickson
Director: Daniel Eskils
Executive producer: Niels Scheide
Editor: The Gentlemen’s club – Will Judge
Colorist: Brian Krijgsman
Muziek supervisie: Audentity – Niels den Otter
Muziek - Radar Detector van Darwin Deez
Camera - Gabor Deak
Instore bureau: JUMP
Online bureau: Guilty People
Fotografie: Dana van Leeuwen
Klant: HEMA - Anne Gien Haan, Angelique vd Made & Kim Kleine Staarman
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!