Heleen Slob (35) is per 1 februari begonnen als senior mediaspecialist bij Leene Communicatie. Eerder was zij werkzaam bij Terre des Hommes, waar zij persvoorlichter en woordvoeder was.
Sweetie
Slob was nauw betrokken bij de totstandkoming en onthulling van Sweetie, een virtueel Filippijns meisje. Sweetie kreeg in 2013 wereldwijde media-aandacht en werd als communicatieconcept bekroond met diverse prijzen.
Zonnerace
Leene Communicatie is gespecialiseerd in contentstrategie, -creatie en -distributie en monitoring. Het bureau verzorgt onder meer publiciteitscampagnes over complexe onderwerpen zoals veiligheid, zorg en energie. Heleen richt zich bij Leene Communicatie op free publicity-trajecten voor uiteenlopende opdrachtgevers. Zo houdt zij zich onder meer bezig met de pr van het Nuon Solar Team dat zich momenteel voorbereidt op het verdedigen van de wereldtitel tijdens de grootste zonnerace ter wereld, dit najaar in Australië.
Cultureel antropoloog
Heleen heeft de School voor Journalistiek gedaan en is afgestudeerd cultureel antropoloog. Ze heeft op diverse regionale krantenredacties gewerkt en schreef voor vakbladen. Daarnaast heeft ze zich bekwaamd in crisiscommunicatie.
Bij Terre des Hommes was ze acht jaar nauw betrokken bij campagnes en wist ze de kinderrechtenorganisatie bij media op de kaart te zetten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!