GreyPossible achter viral Dentidrill

De Dentidrill, ‘de eerste professionele tandartsboor voor thuisgebruik’, blijkt een door GreyPossible Amsterdam gemaakte viral voor het nieuwe zorgmerk ixorg te zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De infomercial waarin de wordt aangeprezen, zorgde online voor de nodige ophef. Het filmpje werd op YouTube ruim 160.000 keer bekeken. Ook de Inspectie voor de Gezondheidszorg was er druk mee.

De viral had tot doel op een opvallende manier duidelijk te maken dat er sinds kort een nieuwe keuze is voor de consument als het gaat om het betalen van tandartskosten. Steeds meer mensen zijn onverzekerd omdat zij de verzekeringspremie van een aanvullende tandartsverzekering niet kunnen of willen betalen.

Thijs de Boer, ECD GreyPossible: ‘Maar het helemaal zelf doen (zelf je gaatjes vullen) is natuurlijk geen optie. biedt een nieuwe optie die wel echt is: een combinatie van een persoonlijk budget opbouwen en een goedkope calamiteitenverzekering. Daarmee dicht het nieuwe merk het gat tussen überhaupt verzekerd zijn of geheel onverzekerd zijn.’

Credits:
Productie infomercial: Electric Zoo
Regie: Frits Taberima
Website: Yes2web
Geluid: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Marco Dees, Bart Mulder, Claudia de Graaff

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie