De tijdelijke winkel is volgens Gispen het decor voor hoogwaardig Nederlands design, en tevens inspiratie. De komende maanden worden er verschillende activiteiten opgezet zoals productlanceringen, clinics en ontmoetingen met designers
De pop-up store in de Oude Spiegelstraat moet uitgroeien tot een plek waar iedereen gemakkelijk binnen kan wandelen om in contact te komen met Gispen. Een store met wisselende collecties van de eigen designs, aangevuld met producten van complementaire designmerken. In bijna honderd jaar tijd heeft Gispen veel kennis en kunde verzameld in de design- en meubelindustrie. Intern, maar ook in het externe netwerk. Gispen wil dat netwerk verder uitbreiden en een creatieve hub in Amsterdam te creëren met de pop-up store als startpunt.
De opening van de pop-up store is de eerste stap in die richting. Algemeen directeur van Gispen, Peter Veer: ‘Amsterdam is in Nederland de hotspot van creatievelingen, designers en ondernemers. Voor ons dan ook dé plek om hier aanwezig te zijn. Een netwerk opzetten en activeren kan immers niet van buitenaf, je moet er middenin zitten.’ In de tijdelijke store brengt Gispen een programma van inhoudelijke clinics over bijvoorbeeld het technische design en hoe dit bijdraagt aan de circulaire economie, kunnen mensen kennismaken met de nieuwe producten van het merk en worden netwerkmeetings georganiseerd. De Gispen pop-up store is tot eind december 2014 van dinsdag tot en met zondag te bezoeken op de Oude Spiegelstraat 6 in Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!