Geen prijs: slechte pr voor het vak?

De prijs voor de Communicatiemanager van het Jaar, de Röhring, zal dit jaar niet worden uitgereikt. Na uitvoerig beraad heeft de jury besloten dat zij uit de voordrachten van dit jaar geen kandidaten kan selecteren die in aanmerking komen voor de titel. Dit heeft tot gevolg dat er geen genomineerden zijn aangewezen en geen prijs wordt toegekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury neemt de doelstelling van de prijs, het onder de aandacht brengen van een inspirerend voorbeeld van voortreffelijk communicatiemanagement, serieus en wil geen concessie doen aan het kwaliteitsniveau van de prijs. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

De jury sprak eveneens haar teleurstelling uit over het bescheiden aantal voorgedragen kandidaten voor de prijs. In tegenstelling tot vorig jaar, waarbij de selectiecommissie kon kiezen uit zo’n twintig kandidaten, werden dit jaar in de voorronde slechts tien communicatiemanagers voorgedragen. Na een voorselectie bleven vier kandidaten over.

Geen prijs dit jaar. Te weinig goede voordrachten vanuit het veld.  Slechte pr voor het vak?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie