Fred & Ed winnen project 2009

DuoPak hagelslag beste productintroductie volgens Telegraaf Media Nederland

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het DuoPak hagelslag van Fred&Ed heeft vorige week donderdag Project 2009 gewonnen, de productintroductiewedstrijd van Telegraaf Media Nederland en Bureau 2009. Dat meldt TMN in een persbericht. Food Sense B.V., dat het product introduceerde, ontvangt daarvoor een communicatieconcept ter waarde van een ton, ontwikkeld door Bureau 2009 in samenwerking met de Crossmedia Unit van TMN. Daarnaast krijgt Food Sense B.V. van TMN media exposure ter waarde van een miljoen.

De jury denkt dat het duopak hagelslag van Fred & Ed klaar is om de markt te veroveren. Jurylid Arco van Nieuwland: ‘in deze tijd, waarin veel kinderen niet eens meer ontbijten, of heel ongezond, is een dergelijk product zeer welkom. Vooral de stimulans om kinderen weer met plezier brood te laten eten, heeft ertoe bijgedragen dat Fred & Ed deze wedstrijd heeft gewonnen’. De voedingswaarde Fred & Ed DuoPak Hagelslag varieert van 393 kcal per 100 gram (Fruithagel geel en oranje) tot 457 kcal per 100 gram (Hagelslag wit en Vlokkies wit).

De volledige jury bestond uit Henk Keilman (ondernemer en bekend van o.a. Dragon’s Den), Arco van Nieuwland (oprichter van Exact en Yuki), Bela Stamenkovits (oprichter van Bureau2009), Frank Volmer (directielid van Telegraaf Media Nederland) en Sjuul Paradijs (hoofdredacteur van De Telegraaf).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie