Alweer twee jaar geleden maakte Goodby, Silverstein & Partners voor Doritos Jacked (40% groter dan gewone Doritos) de Joyride-commercial, die zich als volgt laat samenvatten: monstertrucks, stunts en explosies. Voor de introductie van Doritos Bits (kleine snacks) werd met als pay-off 'Doritos Bits. Small but big in taste' de gehele setting in het klein nagemaakt door Fitzroy en Opslaan Als.
Met decors van karton, een radiografisch bestuurbare mini-monstertruck, suikerglas en vuurwerk werd een 're-enactment' gemaakt van de Amerikaanse monstertruck commercial.
De nieuwe versie wordt als tag-on uitgezonden.
Director: Kevin Boitelle
Agency: Fitzroy
Creatives: Joey Boeters & Nik Sluijs, Marius Lichtendahl & Marvin The
Production: Allen Grygierczyk
DOP: Thijmen Doornik
Art Direction: Lieke Scholman
Sound: Gökhan Ceilan
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!