Festina Amsterdam maakt nieuwe campagne Pitch Festival

Het Amsterdamse Pitch Festival, georganiseerd door Mojo, heeft een nieuwe campagne en identiteit gepresenteerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het event beleeft in juli zijn vijfde editie in Westerpark Amsterdam. De oprichters van het elektronisch muziekfestival werken al sinds de oprichting samen met Festina Amsterdam; gezamenlijk bedachten ze de naam en ontwikkelden ze de identiteit.

De campagne, bestaande uit een postercampagne, website, app en video die later dit jaar worden gereleased, ligt in lijn met voorgaande edities. Dit jaar staat een androgyn figuur centraal die zich verschuilt achter een masker waar elementen uit de Pitch identiteit in zijn verwerkt. De surrealistische beelden zijn magenta met blauw gekleurd en worden begeleid door de bekende PITCH-letters.

Het in Amsterdam gevestigde Festina is gespecialiseerd in het ontwikkelen van merkstrategieën en campagnes en heeft meerdere klanten in de culturele sector. Daarnaast ontwerpt en ontwikkelt het bedrijf in-house websites en apps. Klanten van Festina zijn o.a. Museumnacht Amsterdam, Parade en Kunstbende.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie