Europese prijzenregen voor Proof

Proof Reputation ontving afgelopen week acht awards – voor producties in samenwerking met ING, ABN en Delta Lloyd. De prijzen worden toegekend door FEIEA, federation of internal communications associations across Europe.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Oranje krant die Proof in samenwerking met ING maakte, won de eerste prijs in de categorie ‘Internal magazine / newsletter’. Samen met ABN Amro won Proof nog drie prijzen: de tweede prijs in de categorie ‘Internal multi-language publication’ voor het Morgen Magazine, de tweede prijs voor de aangescherpte strategie in de categorie ‘Multinational project’ en in de categorie ‘Internal electronic newsletter’ de derde prijs voor het Morgen e-zine.

Proof en Delta Lloyd Groep konden vier prijzen achter hun naam zetten voor Delta Lloyd Magazine, de tweede prijs voor ‘llustration or graphic image’ en de derde prijs voor ‘Front cover design’ en ‘Photograph’. Daarnaast won Proof met Delta Lloyd een ‘Special Achievement’ in de categorie ‘Design and graphical approach’.

Klik voor een volledig overzicht van de winnaars in de diverse categorieën.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie