Volgens Patrick Ruijs, managing partner bij VODW is het benoemen van Eduard de Wilde 'een logische volgende stap'. Veel klanten staan voor een digitale transformatie, aldus Ruijs: 'Klantbehoeften en klantgedrag veranderen radicaal door de digitale mogelijkheden. Dit heeft niet alleen veel impact, maar gaat ook razendsnel. Vorig jaar hebben we daarom VODW Digital gelanceerd om klanten te helpen bij hun digitale transformatie.' De Wilde gaat daar nu leiding aan geven.
Terugkeer
Eduard de Wilde noemt het 'geweldig om weer bij VODW aan de slag te gaan'. Van 1989 tot 2005 was hij al werkzaam bij VODW waarvan vijf jaar als partner. Hij heeft meer dan twintig jaar ervaring op het gebied van eCommerce, digitale strategie en omnichannel oplossingen. Hiervoor was hij als Head of eCommerce werkzaam bij DDB&Tribal. Daarvoor was hij Managing Partner bij Jungle Minds, een digitaal strategie- en designbureau. De Wilde is betrokken bij verschillende universiteiten, is juryvoorzitter van de Thuiswinkel-awards, en is veelgevraagd spreker en schrijver.
Hij is naar eigen zeggen naast internetstrateeg ook bio hacker en is daarom als nevenproject Paleojerky.nl gestart, ' ambachtelijke beef jerky ontwikkeld van biologische gras gevoerde Nederlandse koeien'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!