Doe mee en deel je inzichten rond Search met DM-Barometer

Om het voor de branche inzichtelijk te maken wat deze belangrijke ontwikkelingen zijn, staat de DM Barometer ditmaal volledig in het teken van search marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Welke budgetten worden er door marketeers aan search marketing besteed? Wat is de toekomst van SEO en SEA? En welke plek heeft search in de marketingmix? De snelheid van verandering in de wereld van search marketing is het laatste jaar zo groot dat marketeers het bijna niet meer bij kunnen houden. Enkel met antwoorden van marketeers zijn de onderzoekers van de DM-barometer in staat om de branche de informatie te geven waar men naar op zoek is. Dus ben je als marketeer benieuwd hoe jouw organisatie search marketing inzet ten opzichte van andere organisaties in de branche? Deel dan nu jouw mening via de DM Barometer. Het invullen van de enquête neemt maximaal vijf minuten van je tijd in beslag.

Bij ontvang je gratis de uitgebreide rapportage in je inbox. De DM Barometer is een initiatief van DDMA, met ondersteuning van NIMA, Online Marketing Group en Tijdschrift voor Marketing/Marketingonline

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie