Diepvriesproducten Aviko krijgen redesign

'Nieuwe verpakking geeft het gevoel van een cadeautje.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aviko gaat herpositioneren als een merk dat &;elke dag zorgt voor een feest aan tafel&;. Anthem heeft de restyling voor de lijn diepvriesproducten op zich genomen.

Elke dag feest
Het designbureau kreeg de opdracht voor de restyling als onderdeel van de herpositionering van het Aviko. 
Monique Linders, Senior Account Director van Anthem Nederland: ‘De uitdaging was om een sterk en betekenisvol branding systeem te ontwikkelen en tevens de ruimte te scheppen voor de verschillende proposities om hun eigen boodschap uit te dragen. Het nieuwe branding systeem reflecteert het Brand Idea Aviko. Elke dag feest aan tafel.&;

Foodfotografie
De blauwe bovenzijde gecombineerd met het Aviko logo als ‘hanging tag’ aan een blauw lint moet het gevoel geven van een cadeautje. Linders: &;Het geeft uitdrukking aan nét dat beetje extra aandacht dat de maaltijd specialer maakt met Aviko. Daaronder is alle ruimte voor de look & feel van de verschillende proposities, waarbij met inspirerende foodfotografie en een specifieke vormgeving voor de propositie- en variantnaam de consument wordt verleid. Het resultaat is een mooie balans tussen een sterk Brand Uniform en duidelijke segmentatie.’

Het nieuwe design zal de komende maanden uitrollen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie