Havas Worldwide Digital Amsterdam is vanaf nu volledig geïntegreerd in Boondoggle Amsterdam. Het complete team en klantenportfolio verhuizen mee. Hiermee verdubbelt het kantoor van Boondoggle Amsterdam naar twintig medewerkers. De samenwerking groeit voort uit het meerderheidsbelang dat Havas een jaar geleden in het digitale bureau nam.
Er is bewust gekozen om de naam Boondoggle Amsterdam te blijven voeren, vertelt managing director Sander Tacx aan Adformatie. ‘We hebben al een heel mooi klantportfolio. Met de nieuwe mensen en klanten kunnen we nog betere invulling geven aan het profiel van Boondoggle als post digital agency. Het realiseren van interactie tussen adverteerder en klant staat daarbij altijd centraal. Havas Worldwide Amsterdam zal vanuit haar eigen kracht verder bouwen aan haar profiel als bureau voor geïntegreerde campagnes.'
Klanten die Havas Digital naar Boondoggle meeneemt zijn o.a. Volvo en de Europese Centrale Bank. Boondoggle werkte al voor onder meer Heinz Europe, KNVB, Honig, De Ruyter en Symantec.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!