Tuurlijk mag ie dan in een tv-campagne van Asperion, een online boekhoudersbedrijf verschijnen. Of eigenlijk toch maar niet?
NEE. Asperion is een (potentiele) adverteerder in Quote, haar concurrenten ook. 'Krijg allemaal de klere', vertelde hij de Volkskrant onlangs, ik pak dat geld. En die onafhankelijkheid van de Quote-hoofdredacteur loopt geen gevaar. Denkt ie.
Gelukkig horen we uit Kelder's eigen grote mond heel goed waarom hoofdredacteuren van zakenbladen nu juist dit soort schnabbels niet moeten aanpakken. 'Ik ben niet te koop. (...) Nou ja, ik zal Asperion niet zelf de grond in schrijven. Maar als een redacteur iets ontdekt, zetten we het gewoon in Quote.'
Bah, wat een hypocrisie. Ook nog.
Laat 'm lekker een gratis dagblaadje gaan maken. Marcel Boekhoorn kan Kelder vast meer betalen dan Big. Hoeft ie ook geen zwijggeld aan te nemen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!