Ahold lanceert onder de naam Savory een gratis klantentijdschrift en webplatform in de Verenigde Staten. Het concept is gebaseerd op dat van Allerhande in Nederland en wordt evenals Allerhande gemaakt door Mediapartners. Savory — Fast, Fresh and Easy, wil klanten helpen vers en gezond te koken. 14 juni ligt het eerste nummer in de winkels en in de loop van het jaar verschijnen nog vier nummers. Volgend jaar staan er zes op de planning.
Advertentieruimte
Het eerste nummer besteedt uitgebreid aandacht aan het buitenseizoen en biedt 80 pagina’s redactionele content op een totale omvang van 120. Het magazine, dat ook via apps en mobiele sites te vinden is, wordt verspreid via bakken bij de in- en uitgang en ligt ook in de bladenhoek van de Amerikaanse Aholdketens. Als bij Allerhande zal advertentieruimte worden verkocht aan de leveranciers, maar ook aan lokale adverteerders die zich in de buurt van de ketens bevinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!