Of het nou een compliment, een dis of liefdesverklaring is, Samsung is van alle markten thuis. Ze benadrukken de care in webcare, en dat is geen vanzelfsprekendheid in het social medialandschap.
1. Tijdens de terugkeer van de Nokia 3310, lijkt de commentsectie net zo onverwoestbaar.
2. Maar als het even niet goed blijkt te gaan...
3. ...grijpen ze in voor een lesje grammatica.
4. Branko krijgt tips voor gebruik via de webcare.
5. Voor een woordgrapje draaien ze bij Samsung hun was niet om.
Een mooie kreet voor je Valentijnsdate. https://t.co/peDVZKOtvM pic.twitter.com/3a15rlXJhQ
— Samsung Nederland (@Samsung_NL) February 3, 2017
6. Daarnaast is Samsung een ware steun en toeverlaat voor koos vriendloos.
Het moment dat zelfs je telefoon begint te twijfelen of je vrienden hebt pic.twitter.com/LNPtkFcf3q
— Bornarrow (@Bornarrow_DGC) February 16, 2017
7. Robert van webcare blijkt een echte hartendief.
8. Hij houdt van veel vrouwen, maar vooral van Kitkat.
9. Daarentegen zijn de Samsung dames van webcare harder to get.
10. Maar ook bij minder romantiek geven ze gepast antwoord.
11. En ze nemen elke klacht dan ook zeer serieus, soms met een enorme knipoog.
12. Ook al komt de klacht van de skere klant.
13. Heel soms kun je een glimp van de digitale mannen opvangen.
@GekkeLin En ik maar werken. Tjonge jonge jonge jonge. ^Davey pic.twitter.com/dSmOPxJoBI
— Samsung Nederland (@Samsung_NL) February 21, 2017
14. Vooral bij vriendelijke vrouwelijke verzoeken, vertonen ze zichzelf.
@zoisdat_ Nou, vooruit dan maar! ^Robert #durfteantwoorden pic.twitter.com/eJhns7GI1m
— Samsung Nederland (@Samsung_NL) February 15, 2017
15. En als je Samsung het begeeft, steken ze een kaarsje voor je op.
@HalloRaul HalloRaul, gecondoleerd ^Robert pic.twitter.com/lnU0ijcnFq
— Samsung Nederland (@Samsung_NL) February 21, 2017
16. Want als het erop aankomt, zijn ze ten slotte vooral erg lief.
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lore Smit.
Vanaf 21 maart kunnen bedrijven weer inzenden voor De Beste Social Awards 2017. De vernieuwde categoriën worden binnenkort bekend gemaakt.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!