Op 12 juni aanstaande worden de jaarlijkse MOAwards uitgereikt. De MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics, maakt de genomineerden in zes categorieën bekend. Dit zijn ze:
In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar zijn genomineerd:
1) Delta Marktonderzoek
2) MeMo2
3) Totta Research
In de categorie Insights Professional van het jaar - Bureauzijde zijn genomineerd:
1) Kees van Duyn – Sputnik
2) Tim Barenbrug – Totta Research
3) Robert van Ossenbruggen – The Commercial Works
In de categorie Insights Professional van het jaar - Bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Joost Verhagen – Upfield
2) Marloes Flink – Nestlé
3) Nicole Engels – NPO
In de categorie Digital & Webanalist van het jaar zijn genomineerd:
1) Annemarie Klaassen – VodafoneZiggo
2) Elisa Onink – KPN
3) Maurice Beerthuyzen – Nummer Negen
In de categorie Young Talent van het jaar zijn genomineerd:
1) Jan Aarts – DVJ Insights
2) Milou Ehrismann – Underlined
3) Pauline van der Wel – Ipsos
In de categorie Insights scientist van het jaar - Topic: Surviving the Retail Revolution zijn genomineerd:
1) Els Gijsbrechts – Universiteit van Tilburg
2) Laurens Sloot – Rijksuniversiteit Groningen
3) Robert Roodekerk – Erasmus Universiteit
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!