Met de pay off ‘je vakantie begint hier’ zet Zoover een eerste stap die aansluit bij de nieuwe merkpositionering.
De campagne – samen ontwikkeld met reclamebureau FCB Amsterdam – wordt ingezet op TV, radio, online en outdoor.
In de twee televisiecommercials zie je vakantiegangers die hun review van een bestemming of locatie hebben achtergelaten.
De boodschap: consumenten aanmoedigen om gebruik te maken van de duizenden reviews en tips van anderen om de ideale vakantieplek te vinden. Naar nieuwe plekken gaan blijft spannend en brengt een bepaalde onzekerheid met zich mee. Het is fijn als je iemand kent die je al voor is geweest. En dat is wat Zoover biedt, aldus Zoover.
Met de nieuwe positionering stapt Zoover af van de rol van de ‘final check’. Komend jaar wordt het online platform volledig aangepast aan de nieuwe merkpositionering, waardoor het vinden van die perfecte vakantie nog gemakkelijker moet worden.
Mark Linde, head of marketing bij Zoover: ‘Vanuit consumentenonderzoek hebben we geleerd dat het oriëntatieproces vaak leidt tot grote frustraties. Wij willen die consumenten beter gaan helpen in dit proces, zodat de vakantievoorpret al begint op Zoover.’
Het vakantiereviewplatform Zoover startte in 2005. Reviews van en voor reizigers van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Op dit moment telt de site meer dan 1,5 miljoen reviews. Zoover is onderdeel van het Duitse Tomorrow Focus AG, dat ook eigenaar is van de merken Mietwagen, Holidaycheck.com en Meteovista.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!