We zien een meisje in een volgepakt theater die een van Ruslands bekendste kinderliedjes begint te zingen. Het liedje heeft als tekst: 'Meisjes zijn gemaakt van bloemen, roddel en marmelade'.
Halverwege verandert het meisje van toon. Ineens zingt ze over 'zelftoewijding', 'bekwaamheid' en 'doorzettingsvermogen'. Ze ziet sterke vrouwelijke atleten die haar aanmoedigen om door te gaan met zingen. Aan het einde staat ze niet langer in het theater, maar op het voetbalveld - voor de goal en met maar één doel voor ogen: 'You're made of what you do. Believe in more'.
Wieden+Kennedy is verantwoordelijk voor de campagne. MassiveMusic tekende voor de muziek van 'What are girls made of' en 'This is Us'.
LifeHunters, gespecialiseerd in het ontwikkelen, bedenken en seeden (verspreiden) van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!