Eurosparen is aanwezig op ruim 200 productverpakkingen en wordt gebruikt door 800.000 consumenten. Het assortiment in de online spaarshop is divers en FrieslandCampina denkt dat de groei van het spaarprogramma te danken is aan de laagdrempelige gebruiksvriendelijke opzet.
Partnerships
‘De Eurospaarders zijn erg actief’, aldus Consumer Relationship Management Marketeer Luc Wong-Lun-Hing. ‘De mobiel is nu al goed voor 40 à 50% van het verkeer.’ De aanwezigheid van het programma op ruim 200 productverpakkingen zorgt ervoor dat de consument op verschillende plekken in de supermarkt in aanraking komt met Eurosparen. Consumenten kunnen zich aanmelden via de website van Campina, Optimel, Appelsientje, Milner, Chocomel, Boer en Land en Botergoud. Eurosparen heeft het aantal partnerships uitgebreid.
Vanaf begin april gaan er twee grote campagnes van start om Eurosparen meer onder de aandacht te brengen bij de consument. Consumenten kunnen met kortingen naar attractie- en dierenparken. Daarnaast zal Eurosparen starten met korting op tickets van festivals zoals de Zwarte Cross. Om in te spelen op de trend rond de consumptie van koude Chocomel-producten lanceert het merk een campagne rondom festival-bezoek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!