Febo en reclamebureau Natwerk kondigden enkele weken geleden de komst van een eenmalige kledinglijn aan. Volgens de makers stroomden de aanvragen massaal binnen. Hoewel menigeen dacht dat het een hoax was, is de collectie nu een feit.
Geïnspireerd op voetbal
De snackbarketen viert dit jaar zijn 75ste verjaardag. Dennis de Borst, directeur Febo: 'Het werd hoog tijd voor een kledingcollectie speciaal voor onze fans. De items zijn sterk geïnspireerd op voetbal, want voetbal en snacken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.'
Behalve het tenue en de slippers, is er een 'multifunctioneel Grip-shirt® voor de pro-snacker'. Het shirt houdt snacks warm onderweg en heeft een praktische afveegzone voor je handen.
Verkrijgbaarheid
De Febo snackslippers zijn vandaag, vanaf openingstijd, verkrijgbaar bij alle Febo-vestigingen in Nederland. Om 17:00 uur opent tevens de webshop, waar - in zeer beperkte oplage en zolang de voorraad strekt - alle items verkrijgbaar zijn.
Febo en Natwerk
Reclamebureau Natwerk werkt al drie jaar voor de snackbarketen. Het bureau introduceerde eerder de Febo Drijf In, PC Hooftstraat pop-up automatiek, speculaaskroket, rookworstkroket en Kamp Seedorf grillburgersaus.
Febo is niet de eerste fastfoodketen met een kledinglijn. Grote ketens KFC en McDonald's gingen het merk voor.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!