Sky Radio verliest 1 pct marktaandeel

Uit het Continu Luisteronderzoek maart/april 2000 is gebleken dat het marktaandeel van publieke en commerciële zenders gelijk is gebleven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De publieken haalden 47 pct (waarvan de regionale zenders 14 pct opeisten), de commerciëlen 44 pct. Sky Radio werd het meest beluisterd (marktaandeel 10+: 15 pct), gevolgd door Radio 3FM (14 pct), de regionale omroepen (14 pct), Radio 2 (9 pct), Radio 10 FM (8 pct), Radio 1 (8 pct), Radio 538 (7 pct), Veronica FM (5 pct) en Noordzee FM (5 pct). Ten opzichte van januari/februari 2000 was er sprake van een stijging met 0.5 pct of meer bij Radio 2 (+0.6 pct) en Radio 538 (+0.6 pct). Bij Sky Radio was sprake van een daling van 1.0 pct.

De gemiddelde luistertijd bleef met 192 minuten per dag gelijk aan de luistertijd in de priode januari/februari 2000. Dat is 16 minuten meer dan in maart/april 1999.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie