Seat hanteert op Twitter een bijzondere strategie, namelijk tweeten naar mogelijke klanten. De overijverige webcaremedewerker ^RS stuurde iedereen die over Spotify tweette een ongevraagd aanbod. Deze actie zorgde voor veel hilariteit en veel grappenmakers haakten in op de hashtag #ikdoeeenseatje. Seat bood zijn excuses aan in een tweet. Maar gaat nu opnieuw de mist in.
1. Seat besluit iedereen die over Spotify tweet een aanbod te doen.
2. Tom noemde het twee weken geleden al de sneuste manier van inhaken.
En dit bericht werd eerder al genomineerd voor De Beste Social Media Awards in de categorie Slechtste Bericht. Stemmen doe je hier.
3. Je zou denken dat SEAT ervan geleerd heeft.
4. Maar na de wissel van ^RS voor ^ST , gaat het inhaken door. Ditmaal op het halen van een rijbewijs.
5. Want de jeugd heeft natuurlijk de toekomst.
6. Ook tweets over het kopen van andere auto's krijgen een ongevraagd aanbod.
7. Of juist tweets over het verkopen van auto's.
8. Deze droom-auto van Sabrina wordt vergeleken met een SEAT Ibiza.
9. Seat reageert zelfs op slecht nieuws.
10. En stuurt soms zelfs een lief berichtje...
11. Al dit medeleven draait uiteindelijk om één ding: een lease-Seat aan de man brengen.
12. Maar Rick is gelukkig niet zo snel onder de indruk.
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!