Per 1 april 2014 introduceert Sanoma een nieuwe tariefstructuur. De formule die Sanoma gaat hanteren is geïnspireerd op het model dat gebruikt wordt bij televisie. Sanoma legt op de eigen website uit: 'Het uitgangspunt voor alle mediumtypen is een CPM tarief: kosten per 1000 bereik. Op deze manier worden de kosten van campagnes in de verschillende mediumtypen transparant en vergelijkbaar. Voor printcampagnes is het basistarief per 1 april 2014 vastgesteld op € 11,50 CPM, voor web en mobiel is het basistarief € 22.' Het betekent dat de tariefkaarten voor zowel tijdschriften-, desktop- als mobiele campagnes, identiek zijn aan elkaar.
Sanoma zegt dat het 'als grootste crossmediale bedrijf van Nederland' sterk is in het bereiken en in beweging brengen van doelgroepen. Sanoma: 'We zetten hiervoor al onze middelen in: een groot bereik, de specifieke kracht van de verschillende medium types, topmerken en een Umfeld, passend bij jouw merk.'
Gedetailleerde uitleg over de nieuwe tariefstructuur is hier te vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!