Sanoma wijzigt tariefstructuur

Per 1 april rekent Sanoma af op basis van kosten per duizend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Per 1 april 2014 introduceert Sanoma een nieuwe . De formule die Sanoma gaat hanteren is geïnspireerd op het model dat gebruikt wordt bij televisie. Sanoma legt op de eigen website uit: &;Het uitgangspunt voor alle mediumtypen is een CPM tarief: kosten per 1000 bereik. Op deze manier worden de kosten van campagnes in de verschillende mediumtypen transparant en vergelijkbaar. Voor printcampagnes is het basistarief per 1 april 2014 vastgesteld op € 11,50 CPM, voor web en mobiel is het basistarief € 22.&; Het betekent dat de tariefkaarten voor zowel tijdschriften-, desktop- als mobiele campagnes, identiek zijn aan elkaar.

Sanoma zegt dat het &;als grootste crossmediale bedrijf van Nederland&; sterk is in het bereiken en in beweging brengen van doelgroepen. Sanoma: &;We zetten hiervoor al onze middelen in: een groot bereik, de specifieke kracht van de verschillende medium types, topmerken en een Umfeld, passend bij jouw merk.&;

Gedetailleerde uitleg over de nieuwe tariefstructuur is te vinden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie