PR-bureau Whizpr krijgt er met Deepr een zusje bij

Voor de zogeheten 'conflicting accounts'

De eigenaren van Whizpr hebben een tweede bureau in de markt gezet, Deepr, een communicatiebedrijf dat zich richt op a-merken en grote ondernemingen die voor geïntegreerde communicatie kiezen.

Deepr is gespecialiseerd in pr, content-creatie en digital marketing. Het nieuwe communicatiebedrijf maakt deel uit van dezelfde holding als pr-bureau Whizpr. Ook bij Deepr zijn Annerieke Reulen en Willemijn Vader de eindverantwoordelijken.

Flexibiliteit 

De oprichting van Deepr biedt de organisatie meer flexibiliteit, zegt Annerieke Reulen, en  zorgt voor een oplossing voor de zogenoemde conflicting accounts. 

Reulen: &;Whizpr ontvangt steeds meer klantaanvragen. Een deel van de prospects ontplooit mogelijk activiteiten in de markt van onze bestaande opdrachtgevers. Die kunnen nu klant worden bij Deepr en direct de dienstverlening afnemen waar ze behoefte aan hebben.&;

Reulen hoopt samen met Vader later deze maand de eerste klanten van Deepr aan te kondigen.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie