De Rijksoverheid schreef in november vorig jaar een Europese aanbesteding uit voor de raamovereenkomst mediastrategie en –planning Rijksoverheid. Starcom, Kobalt en OMD zijn na een uitgebreid pitchtraject de 3 gegunde bureaus geworden.
Dit voorjaar worden er zogenoemde minipitches gehouden onder de drie gekozen bureaus. Het Ministerie van Defensie, vallend onder deze raamovereenkomst, is gewonnen door Starcom. Het bureau heeft een deel van dit account (momenteel klant bij Vizeum) na 3 jaar weer terug; destijds als het zelfstandig opererende Koninklijke Landmacht.
Paul Klaessen, hoofd arbeidsmarkt communicatie Defensie: 'De komende jaren zal de arbeidsmarkt voor Defensie (een bundeling van de vier krijgsmachten) een belangrijk speerpunt blijven en kijken wij uit naar de hernieuwde samenwerking met Starcom en de wijze waarop zij media,content en communicatie integreren vanuit hun Human Experience benadering.'
Starcom is per direct werkzaam op het account.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!