NS zet vloggers Furtjuh & Jiami op de trein voor nieuwe ‘Tienertoer-Challenges’

Online communicatiebureau Johnny Wonder geeft de zomercampagne van vorig jaar een vervolg.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens de -Challenges kunnen jongeren dagelijks Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten die worden gehost door de bekende vloggers.

Challenges
 (170.000 abonnees) en (110.000 abonnees) gaan op pad langs Tienertoer-bestemmingen en presenteren drie weken lang challenges (opdrachten of vragen) die ze vervolgens delen via hun kanalen op social media. Met de challenges kunnen deelnemers gratis treinkaartjes winnen.

Twitter
De challenges vinden in juli en augustus plaats tussen 11:00 en 12:00 en mensen kunnen meedoen door te antwoorden via op Twiter. 

Nick & Simon
Vorig jaar begon de . Volgens NS werden er dat jaar bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als het jaar ervoor.

Credits
Klant: NS
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie