Sommigen volgen via rss wel 40 of meer blogs.
Ik word daar dus echt hoorndol van en doe dat niet meer?
Maar goed, 50 procent van de stemmers bezoekt per dag één tot drie blogs. Daarvan vindt de helft dat één blog ook genoeg is.
Dus er zijn mensen die alles via rss volgen en ook doorklikken, maar er zijn ook mensen die de stroom aan zich voorbij laten gaan. Ze kiezen kennelijk voor één of een paar adressen die het nieuws voor ze filteren.
De nieuwe poll gaat over sociale netwerken. Er is al veel over geschreven en gisteren kwam het bericht dat MySpace langzaam Europa aan het veroveren is. Deze week begint het in Frankrijk en de rest zal ook wel volgen.
Mooi, maar wat moeten marketeers er mee? We hebben al eerder geschreven over de merken op Hyves en hoe daar ook langzaam de commercie naar binnen dringt. Moet ook wel, want het geld moet ergens vandaan komen.
Gisteren hadden we hier een posting over een stel wetenschappers, die zich afvragen of commercie en sociale netwerken wel samen gaan.
Geen push, maar alleen pull, lijkt het devies. Maar dan nog?
Als je het daar goed doet, dan is het wel een sterk wapen, weten we allemaal.
Dus de vraag: moeten marketeers verre blijven van de sociale netwerken of kan er wel degelijk geadverteerd, gesponsord en samengewerkt worden?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!