De uitreiking van de Digital Communication Awards in Berlijn is uitgedraaid op een Nederlandse zegetocht. Op vrijdagavond 25 september werden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in Europa onderscheiden met een award, met veel Nederlandse prijswinnaars.
In de categorie Annual Report won Glasnost de award voor de Intouch / Vodafone Integrated Report 2014-2015. Dit Vodafone-jaarverslag kreeg de vorm van een redactioneel, dynamisch online platform voor alle stakeholders.
In de categorie Product Launch won Lewis PR met de The Maze Runner voor 20th Century Fox Home Entertainment. Samen met NewBeTv, creëerde Lewis een YouTube-concept voor een Nederlandse versie van de Maze Runner. Lewis zette de invloedrijke vlogger Theaumes in voor de campagne.
Zandbeek won in de categorie Blogs met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’.
Bureau a friend of mine won samen met zijn opdrachtgever Harman Kardon een award in de categorie Online Competition voor The Other Room. HarmanKardon, het hi-tech audiomerk lanceerde december 2015 zijn nieuwe Wireless HD Audio System, waarvoor a friedn of mine een levendige, muzikale campagne ontikkelde met dezelfde kwaliteit als HarmanKardons speakers.
In de categorie Internal Communication wonnen bureau Flickering Wall en Heineken met de Heineken Green Room, een online platform voor de 81 duizend werknemers.
AkzoNobel won de Innovation of the Year-award voor zijn AkzoNobel Visualizer app, die schilderende consumenten in staat stelt om muren in verschillende kleuren te visualiseren, in real time, zonder nog maar een druppel verf aan te brengen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!