Op 6 juni vindt de tweede editie plaats van MarketingLive .
De eerste werd een aardig succes met lovende kritieken en een goede opkomst.
Nu staat de verkiezing van de Marketeer of the Year 2007 op de agenda, maar dat is niet het enige.
Ik focus even op het middagprogramma, waar twee PitchTalks met Ronnie Overgoor plaatsvinden met onder andere:
Michel Hoekstra, commercieel directeur, Advance
Wichert van Engelen, directeur Innovatie, ING Venturing
Ivonne Boumeester, Media Innovatie Manager, Unilever
Deze sessie gaat over hoe marketeers om moeten gaan met alle nieuwe advertentiemogelijkheden die er zijn.
De tweede sessie wordt verzorgd door:
Astrid Loeff, international media manager
Sara Lee
Jacqueline Smit, Country Manager, Microsoft Online Service Group Netherlands
En gaat over hoe communities en sociale netwerken door marketeers gebruikt kunnen worden.
De ruimte is beperkt. Dus haast je als je erbij wilt zijn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!