MarketingLive: niet alleen voor de Marketeer of the Year

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 6 juni vindt de tweede editie plaats van .

De eerste werd een met lovende kritieken en een .

Nu staat de verkiezing van de Marketeer of the Year 2007 op de agenda, maar dat is niet het enige.

Ik focus even op het middagprogramma, waar twee PitchTalks met Ronnie Overgoor plaatsvinden met onder andere:

Michel Hoekstra, commercieel directeur,
Wichert van Engelen, , ING Venturing
Ivonne Boumeester, , Unilever

Deze sessie gaat over hoe marketeers om moeten gaan met alle nieuwe advertentiemogelijkheden die er zijn.

De tweede sessie wordt verzorgd door:

Astrid Loeff,
Sara Lee
Jacqueline Smit, , Microsoft Online Service Group Netherlands

En gaat over hoe communities en sociale netwerken door marketeers gebruikt kunnen worden.

De ruimte is beperkt. Dus haast je als je erbij wilt zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie